Touareg dostal dva nové motory. Vrcholem je čtyřlitrový osmiválec! 22.1.2019
Volkswagen rozšiřuje nabídku motorů pro třetí generací Touaregu, který si během necelého roku na trhu získal velkou přízeň zákazníků a také několik prestižních ocenění. Pochlubit se může například pěti hvězdičkami v hodnocení bezpečnosti organizace Euro NCAP nebo vítězstvím v anketě Auto roku 2019 v ČR v kategorii „Velká SUV” dle hlasování veřejnosti.
Čtyři správné volby
Dosud mohl mít nový Touareg pod kapotou jednu ze dvou výkonových verzí vznětového šestiválce TDI. Nyní už však lze objednávat rovněž zážehový motor V6 TSI a osmiválcový turbodiesel s ohromujícím výkonem a točivým momentem, který jízdu posouvá na zcela novou úroveň.
Motory V6 TDI, se kterými přijel Touareg před necelým rokem, jsou nabízené ve dvou výkonových variantách, a to s výkonem 170 kW (231 k) a 210 kW (286 k). Nový šestiválec 3.0 TSI V6 4Motion, jenž se začne vyrábět v 8. týdnu roku 2019, nabízí maximální výkon 250 kW (340 k) a maximální točivý moment 450 Nm. Výkon je na silnici přenášen pomocí osmistupňové automatické převodovky a pohonu všech kol 4Motion. Na výběr jsou výbavové stupně Elegance, Atmosphere a R-Line. Cena modelu Touareg s motorem V6 TSI začíná na 1 739 900 Kč.
Absolutní vrchol
Vrchol nabídky představuje vznětový osmiválec 4.0 TDI V8 4Motion, jehož výroba startuje ve 22. týdnu letošního roku. Čtyřlitrový osmiválec poskytuje obdivuhodný výkon 310 kW (421 k) a maximální točivý moment má hodnotu 900 Nm. Základní cena Touaregu s vrcholným motorem byla stanovena na 2 294 900 Kč. Osmiválcový Touareg má rozšířenou sériovou výbavu o vzduchový podvozek, sedadla ergoComfortčalouněná kůží Vienna, paket Světla a výhled a ve specifikacích Elegance a Atmosphere bude výbava rozšířena ještě o 19" kola z lehkých slitin. Varianta R-Line je standardně dodávána s 20" koly z lehkých slitin.
Třetí generace modelu Touareg se na trhu objevila na jaře roku 2018 jako nová vlajková loď značky Volkswagen. Volkswagen Touareg nabízí jedinečnou úroveň bezpečnosti, komfortu a jízdní dynamiky a stanovuje nová měřítka v oblasti asistenčních, komfortních a informačních systémů. Bez výhrad může být považován za neohrožený koráb silnic, nezalekne se však ani jízdy v terénu.