Autocentrum Jan Šmucler otevřelo digitální showroom Škoda 2.5.2019
Autocentrum Jan Šmucler se stává průkopníkem v prodeji vozů značky Škoda. V Plzni vznikl první digitální showroom značky Škoda v České republice a díky rozloze prodejní plochy se jedná o největší showroom tohoto typu v Evropě. Autocentrum Jan Šmucler ho slavnostně otevřelo veřejnosti při příležitosti zahájení prodeje nového modelu v nabídce značky – kompaktního hatchbacku Scala. Nový koncept prodeje vozů se zaměřuje na zážitkové programy, které umožňují interaktivní nákup vozu v příjemné atmosféře.
Digitální doba
Digitální svět se stále více prosazuje do běžného života a trend digitalizace začíná pronikat i do showroomů prodejců automobilů. Pouze tak lze nabídnout zákazníkům neobvyklý zážitek z interaktivního nákupu. Interaktivní průvodce s sebou přináší důležité novinky, které nákup zákazníkům dokáží výrazně usnadnit a udělat ho pohodlnějším a zároveň pečlivějším.
„Otevření prvního digitálního showroomu značky Škoda v České republice vnímáme jako významný začátek nové epochy ve vztahu mezi zákazníky a prodejci. Naše automobily již do éry digitalizace a konektivity vstoupily, prodejní a servisní místa je musejí následovat. Digitální showroom se tak stane místem, kde se zákazníkovi představí individuální mobilita ve své komplexní podobě,” říká ředitel Škoda Auto Česká republika Luboš Vlček
„Dnešní digitální zákazník očekává nejen kvalitní produkt, ale i související služby a zážitek, který mu bude ušit tzv. na míru, resp. bude personalizovaný. Nejedná se však o významnou změnu pouze pro zákazníky, především naši autorizovaní partneři se musejí adaptovat na nové trendy dnešní digitální doby,” doplňuje Miroslav Holan, vedoucí rozvoje autorizované obchodní sítě značky Škoda v České republice.
Nakonfigurujte si svůj vysněný vůz přímo v showroomu
Na tabletech je možné vizualizovat konkrétní model, který lze v reálném čase zrcadlit na velkoplošných OLED panelech. K hlavním prvkům vizualizační zóny patří videostěna s až 9 obrazovkami. Promítání záběrů vozů, informací o aktuálních událostech nebo akčních nabídkách má na starosti velký displej se 4K rozlišením. U vystavených modelů jsou umístěny informační stojany s 22palcovou dotykovou obrazovkou, díky kterým zákazníci mohou zjistit hlavní funkce vozu a také virtuálně měnit jeho barvu, kola a další doplňky. Modely jsou nově prezentovány v tematických zónách, které vystihují jejich zaměření.
Nové pojetí showroomů
Zóna určená pro hlavní novinky slouží k vyzdvižení předností konkrétní modelové řady nebo doplňků z kolekce Škoda. Nachází se v ní interaktivní dotykový stůl, díky kterému je prodejce schopen zákazníkovi prezentovat vše, co ho zajímá. Součástí showroomu je také relaxační zóna s bezplatným Wi-Fi připojením a televizí, ve které si zákazníci mohou také vychutnat kávu.
Kamenné showroomy sice již mnohdy neslouží jako prvotní zdroj informací o nabízených modelech, díky službě Škoda Online je dokonce možné uzavřít celý obchod z domova, ani přesto ale neklesá význam prodejních míst. Showroomy značky Škoda však začínají měnit svou podobu tak, aby zákazníkům co nejvíce usnadnily výběr a nákup nového vozu a splnily všechny jejich požadavky.